[noPoll] WebSocket Client Issue

Francis Brosnan Blázquez francis en aspl.es
Vie Jul 10 09:27:24 CEST 2015

Hello Abhijeet,

That's not providing much information. Try to debug with both sides
which packages are sent to figure out who's causing the connection
close.

With a noPoll enabled stack, you can enable debug by running:

You also have an API to enable this debug from inside your program at
your will: http://www.aspl.es/nopoll/html/group__nopoll__log.html

Best Regards,

--
[...]

ASPL garantiza que los datos serán tratados con la finalidad de mantener
las oportunas relaciones comerciales o promocionales con usted o la
entidad que usted representa. No obstante, usted puede ejercitar sus