[Valvula] Pending libmysql dependency -- Re: Hola!

Yosu Cadilla ツ yosu.cadilla en gmail.com
Mar Ago 29 16:32:42 CEST 2017

Gracias por contactarnos y escribirnos en castellano :-) Para una mejor
comunicación y en el interés de los usuarios, sigo la respuesta en inglés.

English is OK!

At the same time, I've updated source code to better report that
valvulad is not being able to detect your mysql configuration by
automatically parsing those variables above:

Does that mean mysql is a requisite for valvula?

Thank you Francis.

Best, Yosu Cadilla ツ

Consultor de màrqueting @ Collita Digital - http://www.collitadigital.cat
CMO @ low-cost.marketing - http://low-cost.marketing/
Content Engineer @ Content.engineering  -  http://content.engineering/
Facilitator for CloudCamp in Europe and LATAM.

Phone: (+34) 693 481 365
Skype: new_yosu
Twitter: @_YC

: